piątek, 30 maja 2014

Pamietnik, nr. 2

Zastanawiam sie.. nad moimi uczuciami ciagle.. zawsze boje sie , ze popelniam blad.. 
Bylego juz nie odzyskam... nie ma szans.. moze ma racje, tak bedzie lepiej.. on nie potrafi czekac .. wiec to tylko swiadczy tym jak bardzo mnie niby kocha. 
Naszczescie mialam dobrego przyjaciela... ktory pomogl mi w tym wszystkim .. tak, wiem ze to pewnie za wzesnie i calkiem bezsensu i ze to moze byc przez wielkie emocje - ale jednym z powodow czemu jakby przestalam czuc wielka milosc do bylego .. to wlasnie przez niego... niewiem no, zaimponowal mi jakos.
Takze teraz moge oswiadczyc iz, ta osoba zostala moim chlopakiem - mimo ze to za wczesnie  i tp. Mam nadzieje, ze nie bedzie jak tamci .. ;c Ze sie postara i nie bedzie jakichkolwiek problemow w tym zwiazku, bo coz, ja naprawde mam dosyc byciem raniona. To jest trudne.. wogule ten tydzien byl bardzo trudny ;C
Miejsza z tym, w nastepna  Srode mam Egzaminy z 3 gim ;CCC denerwuje sie  ;_____; ale w sumie czuje , ze nie bedzie zle. Nie moge sie doczekac nastepnego roku - moze bede w klasie z moja kolezanka wkoncu ! <3
Dzis, jestem w domu bo juz nie ma szkoly dla nas mamy 5 dni wolnego aby sie uczyc  ( w tym niedzele i sobote oczywiscie ) a w Srode pierwszy egzamin.  Mam egzaminy 2 tygodnie, a potem moge sie cieszyc wolnoscia Wakacji! ;D teoretycznie nie mam jakis wielkich planow ale wsumie to bedzie moje pierwsze prawdziwe lato w moim wlasnym domu ...z rodzicami i w Irlandii i pierwszy raz bede swietowac urodziny w Irlandii - gdyz mam je 4 Sierpnia. Czemu tak? - Poniewaz, zawsze w lecie wyjezdalam do polski...ale z powod juz wam wiadomych.. tym razem nie pojade i watpie ze bede tam juz ...kiedys moze pojade sama tak poprostu do kolezanek i kolegow - mam taka nadzieje chociaz. 
Razem z rodzicami i siostra pojedziemy na 2 tygodnie lub tydzien - sama nie pamietam ile to bylo xd - do takiego miejsca do hotelu gdzie jest ogromny Aquapark i konie sa , na ktorych bede mogla jezdzic - jedna z moich hobby ;3 .. no i jest Surfing.. i plaza. I wogule jest jakby fer i restauracji duzo - Bedzie super- nie moge sie doczekac ;D wyjezdam 12 ... szkoda tylko ze szkola tu zaczyna sie 28 Sierpnia ;C ehhh.. no ale chociaz to jest juz po moich urodzinach ;D
Na urodziny, tata obiecywal mi dac swoja bardzo droga kamere ;333 bo wsumie lubie robic zdjecia i wrecz kocham fotografie i wszyscy mowia ze mi swietnie to wychodzi. Moze mi sie uda jescze wyciagnac od nich kase aby kupic lalke pulip- taka bardzo ladna... chetnie bym jej porobila zdjecia ;D - Wiec modlmy sie aby mi kupili !! <33 hehehe-  http://pl.wikipedia.org/wiki/Pullip   -
 

http://www.ebay.ie/sch/i.html?_odkw=pullip+paja&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=pullip+milk+latte&_sacat=0

http://www.ebay.ie/itm/Pullip-Regeneration-Paja-monster-Groove-Fashion-Doll-in-USA-/201081001929?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ed15c97c9

http://www.ebay.ie/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313&_nkw=pullip+yeolume&_sacat=0&_from=R40

To na tyle, teraz czekam na chlopaka bo wraca troche pozno , niestety.. i gram na x-xboxie w Kingdom of Alanor - Reckoning ;* i jestem bardzooo glodnaa T.T wiec paaa ! ;3 
wasz,
     Melonek <3   chce ta jak najbardziej ---->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz